Одеський технічний коледж

Одеської національної академії харчових технологій

<<< Новини

04 грудня 2017

29.11.2017 року у групі 3 МД-02 під керівництвом класного керівника Коробкіної О.В. була проведена виховна година на тему: «Маркетингові дослідження – шлях до підприємницького успіху». Студенти розглянули нові інноваційні шляхи маркетингових досліджень, які використовуються на крупних підприємствах в нашій країні і за кордоном та обговорили передумови широкого застосування перспективних маркетингових методів у малому бізнесі, навели багато цікавих фактів із історії маркетингових досліджень.

Гостями заходу були Кухарук Аліна Анатоліївна, викладач економічних дисциплін ОТК ОНАХТ, і Голубьонкова Олена Олексіївна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу, підприємництва та торгівлі ОНАХТ, яка провела мастер-клас «Маршмелоу-челендж» зі студентами групи. За результатами мастер-класу студенти виказали високу активність, маркетингові навики та вміння, грамотні підходи до роботи у команді.

Цікаво, що маркетинговим напрямком зацікавились і студенти 4-го курсу холодильного відділення. Студенти групи 4МХ-50 Кейзі Іван і Мітєв Федор не тільки прослухали корисну інформацію, а ще й були активними учасниками тренінгу. Студенти групи 3МД-02 впевнені, що майбутній економічний розвиток країни залежить від маркетингових знань та розвитку цього напрямку освіти.