<<< Новини

Міжвузівський круглий стіл

13 березня 2018

6 березня на базі Одеського технічного коледжу ОНАХТ відбувся Міжвузівський студентський круглий стіл на тему: "Національні особливості реклами". Круглий стіл проходив у форматі дискусії по запропонованим питанням теми. У заході приймали участь студенти ВНЗ І-ІV рівня акредитації: Одеської національної академії харчових технологій, Одеського технічного коледжу ОНАХТ, Коледжу нафтогазових технологій, інженерії та інфраструктури сервісу ОНАХТ, Одеського автодорожнього коледжу ОНПУ, Одеського фінансово-економічного коледжу КНТЕУ. Організатором заходу виступила Коробкіна О.В., голова методичної комісії викладачів економіки і фінансів ВНЗ І-ІІ рівня акредицатії Одеської області, викладач економічних дисциплін ОТК ОНАХТ. Модератором круглого столу була Голубьонкова О.О., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, підприємництва та торгівлі ОНАХТ. Гість круглого столу - відомий одесит, президент японського клубу в Одесі - Гольша А.К.

На початку роботи круглого столу слово взяла Каламан О.Б., директор інституту прикладної економіки та менеджменту ОНАХТ, яка щиро привітала усіх учасників круглого столу та побажала цікавих відкриттів у багатогранному світі реклами.

Обговорення національних особливостей реклами почалось із презентації студентів-механіків Одеського автодорожнього коледжу (під керівництвом викладача - Шевченко С.В.) на тему: "Реклама різних країн світу". Цікаво, що студенти, які вчаться на механіків, представили рекламу створену власноруч. Це було креативно і повчально. Модератор Голубьонкова Олена Олексіївна зробила акцент на відмінностях європейської та азійської реклами та їх причинах. Як знавець японського життя, культури та мови, Гольша А.К. розкрив деякі "секрети" японського менталітету та сприйняття їми реальності, а саме, життя японці сприймають через символи та образи, чим відрізняються від європейців, які сприймають зовнішній світ через почуття. Анатолій Кирилович провів майстер-клас по складанню орігамі і показав, як орігамі може стати ефективною рекламою. Випадки неефективної реклами проілюстрував Тараненко Даніїл - студент ІІ курсу спеціальності "Маркетингова діяльність" ОТК ОНАХТ. Студенти усіх ВНЗ активно приймали участь у обговоренні питань круглого столу.

У період кофе-тайму Гольша А.К. вчив студентів як правильно користуватись паличками для їжі та демонстрував це на страві - суші.

За результатами круглого столу було виявлено студентів, які б бажали продовжити науково-дослідницьку роботу. І тому директор навчально-наукового інституту прикладної економіки та менеджменту ім. Г.Е Вейнштейна ОНАХТ - Каламан О.Б., запросила їх на чергову конференцію на кафедрі менеджменту ОНАХТ та вручила їм запрошувальні сертифікати.

Усі присутні відмітили, що круглий стіл пройшов у теплій, доброзичливій атмосфері, яка сприяє розкриттю можливостей та талантів студентів, а також, відзначили Голубьонкову О.О. як талановиту ведучу заходів такого типу, яка надихає на глибоке вивчення обраної професії.

Практика показує, що неформальне спілкування зі студентами викладачів, творчих та зацікавлених людей інших професій, викликає непідробну зацікавленість до професії "маркетолог" у студентів усіх напрямків навчання. Вважаємо, що досвід круглого столу можна поширювати, а ми раді поділитися своїми напрацюваннями.