<<< Новини

Звіт з науково-практичного семінару

30 вересня 2019

04 грудня 2018р, викладачами Воронковою Ю.В. та Коробкіною О.В. спільно з доцентом кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі ОНАХТ Голубьонковою О.О. було проведено науково-практичний семінар на тему «Соціальний маркетинг» для студентів 2-х і 3-х курсів економічного відділення.

На семінарі були присутні голова комісії економіки Копайгородська Т.Г. та голова комісії товарознавства Коваленко Н.С.

Під час проведення семінару студенти демонстрували власні проекти-презентації на тему актуальних аспектів маркетингу, соціалізації діяльності підприємств, розвитку громадської активності суспільства щодо здорового способу життя, захисту довкілля, запобігати насильницьким діям в сім’ї, боротьби з кіберзалежністю тощо.

Програма семінару передбачала також обговорення проблематики доповідей. Студенти та викладачі активно дискутували, наводили приклади соціальних рекламних кампаній підприємств, організацій та відомих осіб.

Результатом проведення науково-практичного семінару було занурення учасників в реальну маркетингову діяльність компаній, формування активної громадської позиції і моральних цінностей та розширення поглядів на проблеми соціального маркетингу.

Зав. економічного відділення
Воронкова Ю.В.